Výběrové řízení - úředník/ce Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Rumburk, oddělení sociálně právní ochrany dětí

Publikováno: 9.10.2024 do 30.10.2024 Autor: Jagrová Ivana

 

 

Tajemnice Městského úřadu Rumburk dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

 

úředník/ úřednice Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Rumburk, oddělení sociálně právní ochrany dětí

 

Místo výkonu práce:

  • správní obvod obce s rozšířenou působností

Charakteristika vykonávané činnosti:

  • zajišťování sociálně právní ochrany dětí
  • výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí
  • sociální kuratela pro děti a mládež

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona 326/1999 Sb., O pobytu cizinců na území České republiky
  • dosažení věku 18 let
  • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka a splnění dalších podmínek pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem

Kvalifikační požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu

nebo

  • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost

Další požadavky:

  • vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
  • psychická zdatnost uchazeče
  • spolehlivost a časová flexibilita
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič)
  • uživatelská znalost práce na PC (programy Word, Excel, Outlook)
  • schopnost citlivého přístupu při jednání s klienty
  • ochota celoživotního vzdělávání

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. ve vykonávané správní činnosti

 

Výhodou:

  • praxe ve veřejné správě v sociální oblasti
  • zkouška odborné způsobilosti s odbornou částí ze soc. právní ochrany dětí
  • znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně- právní ochraně dětí; rodinného práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 500/2004 Sb. správní řád, vše v platném znění

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:

  • přesné označení funkce výběrového řízení
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče
  • číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • kontaktní telefonní číslo, případně e-mail
  • datum a podpis uchazeče

Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností
  • motivační dopis
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Platové zařazení: 11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozpětí od 25 280,00 až 37 170,00 Kč podle zápočtu let odborné praxe + osobní příplatek po zapracování + zvláštní příplatek)

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce

Předpokládaný termín nástupu:  dohodou

Nabízíme:

  • stabilní práci v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci
  • 5 týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • zdravotní volno v délce 5 dnů
  • příspěvek na stravování – stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění či doplňkové penzijní spoření
  • příspěvek na regeneraci
  • služební telefon

 

Lhůta pro podání přihlášky:  písemnou přihlášku s požadovanými doklady v listinné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 29.10.2024 do 12.00 hod.

Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu: Městský úřad Rumburk, podatelna, Třída 9. května 1366/48, 408 01 Rumburk.

Obálku označte textem: neotvírat - výběrové řízení OSVZ – úředník/ce  SPOD

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit nebo prodloužit toto výběrové řízení, popř. od něj odstoupit či toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče, a to bez udání důvodu.

 

Bližší informace k náplni práce Vám poskytne vedoucí odboru paní Ing. Denisa Svobodová

 (tel. 412 356 290, denisa.svobodova@rumburk.cz).

 

 

V Rumburku dne 09. října 2024

 

 

Ing. Lenka Kazberuková v. r.

tajemnice Městského úřadu Rumburk

Soubory ke stažení

clanky8328/prihlaska_k_vyberovemu_rizeni_2.doc32 KBprihlaska_k_vyberovemu_rizeni_2.docvloženo: 09. 10. 2024, 13:02h