Tajemnice Městského úřadu Rumburk dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst:
Úředník/ úřednice Odboru sociálních věcí
a zdravotnictví Městského úřadu Rumburk
oddělení sociálně právní ochrany dětí – doba určitá
Místo výkonu práce:
Charakteristika vykonávané činnosti:
samostatný výkon náročných specializovaných agend péče o osoby, rodiny a skupiny v nepříznivé sociální situaci, zajišťování sociálně-právního poradenství; poskytování soustavné sociální pomoci v přímém styku s osobami nebo rodinami, které se dostaly do nepříznivé sociální situace
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona 326/1999 Sb., O pobytu cizinců na území České republiky
dosažení věku 18 let
způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
ovládání jednacího jazyka a splnění dalších podmínek pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
Požadavky:
vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu
nebo
vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle
zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální
pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost
vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
spolehlivost a časová flexibilita
řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič)
uživatelská znalost práce na PC (programy Word, Excel, Outlook)
schopnost citlivého přístupu při jednání s klienty
Další předpoklady:
zdravotní způsobilost dle § 110 zák. č. 108 /2006 Sb. o sociálních službách k výkonu funkce
sociálního pracovníka
Výhodou:
praxe v sociální oblasti ve veřejné správě
zkouška odborné způsobilosti s odbornou částí ze soc. právní ochrany dětí
znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně- právní ochraně dětí; rodinného práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 500/2004 Sb. správní řád, vše v platném znění
Uchazeči / uchazečky předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
přesné označení funkce výběrového řízení, o kterou se uchazeč zajímá
jméno, příjmení a titul uchazeče
datum a místo narození uchazeče
státní příslušnost uchazeče
místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
kontaktní telefonní číslo, případně e-mail
Výčet dokladů, které uchazečky / uchazeči připojí k přihlášce:
strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností
motivační dopis
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
Platové zařazení: 11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády
č. 300/2019 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozpětí od 22.980,- až 33.790,- Kč podle zápočtu let odborné praxe, osobní příplatek po zapracování, zvláštní příplatek)
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, čerpání výhod ze sociálního fondu (příspěvek na stravné, penzijní nebo životní připojištění, regeneraci), 5 dnů sick days
Pracovní poměr: na dobu určitou (zástupy za MD a RD, nejdéle do 31. 8. 2023), plný pracovní úvazek
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 27. ledna 2021 do 16.00 hod.
Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu: Městský úřad Rumburk, podatelna, Třída 9. května 1366/48, 408 01 Rumburk.
Obálku označte textem:Výběrové řízení OSVZ – úředník SPOD– doba určitá, neotvírat
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebo nevybrat žádného z uchazečů a to bez udání důvodu.
Bližší informace k náplni práce Vám poskytne vedoucí odboru paní Ing. Denisa Svobodová
(tel. 412 356 290, denisa.svobodova@rumburk.cz).
V Rumburku dne 11. ledna 2021
Ing. Lenka Kazberuková v. r.
tajemnice Městského úřadu Rumburk
![]() | 32 KB | prihlaska_k_vyberovemu_rizeni_2.docvloženo: 11. 01. 2021, 15:10h |