Tajemnice Městského úřadu v Rumburku podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
Vedoucí oddělení informatiky Odboru vnitřních věcí Městského úřadu Rumburk
Místo výkonu práce:
Charakteristika vykonávané činnosti:
plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy,
vedení evidencí softwarového a hardwarového vybavení,
podíl na studiích a analýzách IS s celorepublikovou působností,
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona 326/1999 Sb., O pobytu cizinců na území České republiky,
dosažení věku 18 let,
způsobilost k právním úkonům,
bezúhonnost,
ovládání jednacího jazyka a splnění dalších podmínek pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
Kvalifikační předpoklady:
Jiné požadavky:
zkušenosti se zajišťováním provozní údržby HW a SW, všeobecný přehled o informačních technologiích,
základní znalost SQL databází, skriptovacích jazyků, eGovernmentu,
zkušenosti s testováním, přebíráním, instalací, aplikováním, ověřováním a uváděním do provozu přijatých řešení,
znalost serverových operačních systémů Windows 2012 server a vyšší, Virtualizačního operačního systému Vmware, sítí ethernet,
zkušenosti se serverovým operačním systémem Linux (Redat, CentOS),
zkušenosti s konfigurací síťových služeb a technologií,
základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
3 roky praxe v oboru informačních a komunikačních technologií,
splnění předpokladů podle § 2 odst. 1 zák. č. 451/1991 Sb., v platném znění,
zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, velmi dobré komunikační schopnosti,
Výhodou:
praxe ve veřejné správě,
znalost operačního systému routerOS,
znalost bezdrátových sítí,
znalost cizích jazyků.
Uchazeči / uchazečky předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
přesné označení výběrového řízení,
jméno, příjmení a titul uchazeče,
datum a místo narození uchazeče,
státní příslušnost uchazeče,
adresa trvalého pobytu uchazeče,
číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
kontaktní telefonní číslo, případně e-mail,
Výčet dokladů, které uchazečky / uchazeči připojí k přihlášce:
strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
osobní dotazník včetně fotografie,
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění a nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679,
Platové zařazení: 9. - 10. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů a dále dle ZP).
Druh pracovního poměru: doba neurčitá, plný pracovní úvazek.
Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dle dohody.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, čerpání výhod ze sociálního fondu (příspěvek na stravné, možnost příspěvku na penzijní spoření nebo regeneraci).
Lhůta pro podání přihlášky: písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 22. 02. 2019 do 11: 00 hodin.
Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Rumburk, podatelna, třída 9. května 1366/48, 408 01 Rumburk.
Obálku označte textem: „NEOTVÍRAT – „Výběrové řízení vedoucí oddělení informatiky OVV"
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebo nevybrat žádného z uchazečů a to bez udání důvodu.
Poskytnuté doklady budou neúspěšným uchazečům vráceny poštou ihned po skončení výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví personalistka p. Bc. Ivana Jägrová na telefonu 412 356 256, nebo e-mailu: ivana.jagrova@rumburk.cz.
V Rumburku, dne 06. 02. 2019
Mgr. Dagmar Žáková, v. r.
pověřena výkonem činností tajemníka MěÚ Rumburk
![]() | 13 KB | souhlas_se_zpracovanim_osobnich_udaju.docxvloženo: 07. 02. 2019, 07:59h | |
![]() | 32 KB | prihlaska_k_vyberovemu_rizeni_2.docvloženo: 07. 02. 2019, 07:59h | |
![]() | 20 KB | osobni_dotaznik_1.xlsxvloženo: 07. 02. 2019, 07:59h | |
![]() | 27 KB | cestne_prohlaseni_vedouci.docvloženo: 07. 02. 2019, 07:59h |